Typ projektu: realizacja zadań w ramach PMO - wsparcie projektów realizowanych w Spółce.
Lokalizacja: Warszawa.
Możliwość pracy zdalnej: nie.
Język projektu: polski.
Długość projektu:współpraca długoterminowa.
Start: ASAP.
Współpraca typu: B2B.
Zarządzanie i administracja dokumentacją projektową w ramach projektu, zgodnie z przyjętą metodyką.
Bieżące umieszczanie dokumentacji projektowej na SharePoint.
Pozyskiwanie danych, przygotowywanie raportów, analiz oraz materiałów na potrzeby Kierowników Projektów, Kierowników Portfela Projektów, Komitetów Sterujących, Zarządu oraz Sponsorów.
Przygotowywanie (oraz aktualizacja) raportów statusowych, prezentacji, notatek ze spotkań oraz innych dokumentów prowadzonych w ramach poszczególnych projektów.
Wsparcie Kierowników Projektów w działaniach operacyjnych.
Zapewnienie informacji o stanie realizacji poszczególnych projektów.
Dbałość o efektywność procesów projektowych i ich ciągłe doskonalenie, a także odpowiednią komunikację w zespołach odpowiedzialnych za realizację zadań.
Monitorowanie realizacji projektów zgodnie z ustalonymi harmonogramami.
Bieżąca współpraca z Kierownikami Projektów w zakresie dokumentacji i raportowania na potrzeby sprawozdawczości ustalonej dla projektów.
Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi w ramach Grupy Kapitałowej m.in. w celu pozyskania danych i zapewnienia bieżącej sprawozdawczości.
Zarządzanie organizacją spotkań projektowych.
Doświadczenie w obszarze wsparcia zarządzania projektami - PMO.
Bardzo dobre zdolności komunikacyjne i organizacyjne.
Znajomość specyfiki pracy w ramach dużych organizacji.
Dobra znajomość MS Office
Praktyczna, a najchętniej potwierdzona certyfikatami (na poziomie podstawowym) znajomość metodyk zarządzani projektami (PRINCE2, PMBoK, IPMA).
Doświadczenie w obszarze projektów prowadzonych metodykami zwinnymi.