Strefainzyniera.pl


RYNEK PRACA ROZWÓJ

  • Analiza
  • Architektura
  • Badania i rozwój
  • Budownictwo i Geodezja
  • Energetyka i Gazownictwo
  • Geologia i Hydrologia
  • Informatyka/Administracja
  • Informatyka/Programowanie
  • Instalacja i Serwis
  • Internet / E-commerce
  • Inżynieria/Elektronika/Technologia
  • Kontrola jakości/BHP
  • Logistyka i transport
  • Motoryzacja
  • Nieruchomości/Budownictwo
  • Ochrona środowiska
  • Produkcja / Przemysł
  • Rolnictwo i Hodowla
  • Telekomunikacja

Specjalista ds. Procesów CRM w Departamencie Marketingu

Polska, Warszawa, mazowieckie
2017.12.28
Deutsche Bank Polska S.A.

Deutsche Bank Polska S.A. jest członkiem Grupy Deutsche Bank, jednej z największych instytucji finansowych na świecie. Bank doradza Klientom indywidualnym, małym i średnim przedsiębiorstwom, a także korporacjom oraz instytucjom finansowym oraz sektorowi publicznemu w zakresie innowacyjnych rozwiązań finansowych odpowiadających najwyższym, światowym standardom. Przynależność do globalnej  Grupy Deutsche Bank, szerokie doświadczenie, siła finansowa oraz innowacyjne rozwiązania stanowią o unikalności produktów i usług oferowanych przez Deutsche Bank Polska.

Na  stanowisku Specjalisty ds. Procesów CRM do Twoich obowiązków będzie należeć:

  • Inicjowanie definiowanie i wsparcie realizacji procesów CRM skierowanych do obecnych klientów Banku w oparciu o system zarządzania kampaniami IBM Unica Campaign
  • Określanie potencjału poszczególnych segmentów klientów, wskazanie grup docelowych do nowych i rekomendacje optymalizacji istniejących procesów CRM poprzez analizy baz danych z wykorzystaniem SAS Enterprise Guide
  • Wsparcie analityczne pomiędzy obszarem źródeł danych, a obszarem operacyjnej realizacji procesów CRM, skierowanych do obecnych klientów Banku
  • Ścisła współpraca z jednostką raportową w celu rozwoju portfolio raportowego
  • Udział w tworzeniu i aktualizacji procesów i procedur zarządzania kampaniami
  • Współtworzenie strategii działań skierowanych do obecnego portfela klientów indywidualnych i biznesowych (SME)
  • Udział w realizacji rocznych celów biznesowych/sprzedażowych
  • Uczestnictwo w projektach związanych ze środowiskiem realizacji procesów CRM skierowanych do istniejących Klientów, m.in. udział w rozwoju aplikacji, zgłaszanie potrzeb w zakresie nowych funkcjonalności, rozwój źródeł danych.

Od Kandydatów na to stanowisko oczekujemy:

  • Wykształcenia wyższego (lub w trakcie studiów), preferowane: ekonomiczne, informatyczne lub związane z analizą danych, bazami danych
  • Doświadczenia w obszarze CRM przy realizacji procesów skierowanych do obecnych klientów w sektorze finansowym, telekomunikacyjnym (bankowość będzie dodatkowym atutem)
  • Znajomości środowiska baz danych Oracle i narzędzi związanych z pracą na tym środowisku
  • Dobrej znajomości języka SQL
  • Znajomość SAS Enterprise Guide będzie atutem
  • Znajomości technik analizy i modelowania procesów biznesowych, w szczególności procesów związanych z kampaniami marketingowymi
  • Dobrej praktycznej znajomość MS Excel i MS Access
  • Dobrej znajomości języka angielskiego.

 

wszystkie oferty