Strefainzyniera.pl


RYNEK PRACA ROZWÓJ

  • Analiza
  • Architektura
  • Badania i rozwój
  • Budownictwo i Geodezja
  • Energetyka i Gazownictwo
  • Geologia i Hydrologia
  • Informatyka/Administracja
  • Informatyka/Programowanie
  • Instalacja i Serwis
  • Internet / E-commerce
  • Inżynieria/Elektronika/Technologia
  • Kontrola jakości/BHP
  • Logistyka i transport
  • Motoryzacja
  • Nieruchomości/Budownictwo
  • Ochrona środowiska
  • Produkcja / Przemysł
  • Rolnictwo i Hodowla
  • Telekomunikacja

Konsultant ds. Obsługi Premium

Polska, Łódź, łódzkie
2017.12.27
T-mobile

W T-Mobile masz największe możliwości – tak jak tysiące naszych zaangażowanych pracowników i miliony zadowolonych Klientów. Nasza recepta na sukces jest prosta: najlepsze warunki dla każdego.

T-Mobile to miejsce pracy pełne wzajemnych inspiracji i niezwykłych wyzwań. Działamy odważnie, odpowiadamy za podejmowane decyzje, współpracujemy, eksperymentujemy i próbujemy!

Ty też? Nie zwlekaj i zaaplikuj już dziś!

Na stanowisku Konsultanta ds. Obsługi Premium pomogą Ci:

  • Wykształcenie minimum średnie
  • Minimum 3-letnie doświadczenie w obsłudze klienta
  • Bardzo dobra znajomość programów Exel, Power Point  
  • Samodzielność, kreatywność i odpowiedzialność w realizacji zadań
  • Postawa zorientowana na osiąganie wyników oraz proaktywne poszukiwanie nowych rozwiązań
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie będzie dodatkowym atutem

U nas będziesz mógł wykorzystać swoją energię i entuzjazm do:

  • Obsługi połączeń głosowych  serwisu Tech Desk
  • Wsparcia dla usług Office 365 oraz Zdalny IT Serwis
  • Obsługi połączeń głosowych (problemy techniczne) usługi Internet Domowy
  • Analizy i odpowiedniego adresowania zauważonych problemów technicznych
  • Wsparcia w procesie testów urządzeń oferowanych przez T-mobile Polska

Koniec gadania, czas na działanie! Zgłoś się już dziś.


 

wszystkie oferty