Strefainzyniera.pl


RYNEK PRACA ROZWÓJ

  • Analiza
  • Architektura
  • Badania i rozwój
  • Budownictwo i Geodezja
  • Energetyka i Gazownictwo
  • Geologia i Hydrologia
  • Informatyka/Administracja
  • Informatyka/Programowanie
  • Instalacja i Serwis
  • Internet / E-commerce
  • Inżynieria/Elektronika/Technologia
  • Kontrola jakości/BHP
  • Logistyka i transport
  • Motoryzacja
  • Nieruchomości/Budownictwo
  • Ochrona środowiska
  • Produkcja / Przemysł
  • Rolnictwo i Hodowla
  • Telekomunikacja

Konsultant ds. Utrzymania Klienta Indywidualnego

Polska, Warszawa, mazowieckie
2017.12.13
T-mobile

W T-Mobile masz największe możliwości – tak jak tysiące naszych zaangażowanych pracowników i miliony zadowolonych Klientów. Nasza recepta na sukces jest prosta: najlepsze warunki dla każdego.

T-Mobile to miejsce pracy pełne wzajemnych inspiracji i niezwykłych wyzwań. Działamy odważnie, odpowiadamy za podejmowane decyzje, współpracujemy, eksperymentujemy i próbujemy!

Ty też? Nie zwlekaj i zaaplikuj już dziś!

Zakres odpowiedzialności

  • Realizowanie celów biznesowych w zakresie utrzymania klienta
  • Kompleksowa obsługi klienta zgodnie z procesami, procedurami i wytycznymi
  • Sprzedaż usług i produktów T-Mobile Polska S.A.
  • Skuteczna i efektywna obsługa kampanii outbandowych (sprzedaż aneksów)
  • Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych i jakościowych

Profil kandydata

  • Łatwość nawiązywania kontaktów
  • Nastawienie na realizacje wyznaczonych celów
  • Umiejętność prowadzenia rozmowy i negocjacji z klientem          
  • Minimum 6 miesięcy doświadczenia w sprzedaży - warunek konieczny

 

wszystkie oferty