Strefainzyniera.pl


RYNEK PRACA ROZWÓJ

  • Analiza
  • Architektura
  • Badania i rozwój
  • Budownictwo i Geodezja
  • Energetyka i Gazownictwo
  • Geologia i Hydrologia
  • Informatyka/Administracja
  • Informatyka/Programowanie
  • Instalacja i Serwis
  • Internet / E-commerce
  • Inżynieria/Elektronika/Technologia
  • Kontrola jakości/BHP
  • Logistyka i transport
  • Motoryzacja
  • Nieruchomości/Budownictwo
  • Ochrona środowiska
  • Produkcja / Przemysł
  • Rolnictwo i Hodowla
  • Telekomunikacja

Specjalista ds. Części Zamiennych w Dziale After Sales samochodowym

Polska, Warszawa, mazowieckie
2017.11.18
Recruit Europe

Międzynarodowa firma motoryzacyjna (World famous international car brand) poszukuje obecnie kandydatów na stanowisko: Specjalista ds. Części Zamiennych Dziale After Sales samochodowym. To wspaniała okazja dla uzdolnionych kandydatów, którzy chcieliby pracować w międzynarodowym zespole - Automotive. Jeśli posiadasz min. 2-3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku, nie wahaj się, aby aplikować na wspomniane stanowisko.
  1.   Nadzorowanie i koordynacja współpracy handlowej Dealerów z warsztatami niezależnymi w zakresie sprzedaży oryginalnych części zamiennych
  2. Wsparcie i rozwój Projektu Dealerów/partnerow
    a) prezentowanie zasad projektu zainteresowanym Dealerom
    b) opracowywanie wstępnych baz danych potencjalnych Kontrahentów
    c) wsparcie rekrutacji / szkolenia handlowców
    d) rozliczanie miesięcznych rabatów (wsparcie sprzedaży)
    e) stały nadzór i kontrola działań uczestników Projektu
    f) systematyczne raportowanie miesięcznych wyników sprzedaży.
  3. Przygotowywanie raportów, analiza wyników sprzedaży części i akcesoriów sieci Dealerów oraz opracowywanie planów działań w celu poprawy realizacji planów sprzedaży.
  4. Opracowywanie i przygotowywanie na potrzeby komunikacji z siecią Dealerską: pism sprzedażowych, katalogów handlowych, cenników części i akcesoriów z rynku lokalnego oraz ofert specjalnych
  5. Kształtowanie polityki marketingowej w obszarze sprzedaży części i akcesoriów oraz realizacja uzgodnionych z przełożonym wzrostów obrotów i zwiększania zysków Działu Części.
  6. Uzgadnianie z dostawcami części i akcesoriów z rynku lokalnego preferencyjnych warunków cenowych na potrzeby obsługi i utrzymania kontaktów flotowych.
  7. Analiza konkurencyjności umów z dostawcami części i akcesoriów z rynku lokalnego. Proponowanie i konsultowanie z Przełożonym najkorzystniejszych rozwiązań handlowych.
  8. Rozwijanie oferty produktowej segmentów „Akcesoria” i „Lokalne” skierowanej do użytkowników samochodów poprzez analizę potrzeb klientów oraz konstruowanie odpowiednich ofert handlowych.
  9. Monitoring cen oraz analiza działań konkurencji w obszarze części zamiennych i akcesoriów.
  10. Prowadzenie negocjacji cenowych oraz przygotowywanie umów z partnerami biznesowymi.

Wymagane kwalifikacje i umiejętności:

  • Bardzo dobra, praktyczna znajomość zagadnień związanych ze sprzedażą części zamiennych i akcesoriów.

  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej oraz doświadczenie w zarządzaniu projektami sprzedażowymi.

  • Umiejętność budowania i utrzymywania dobrych, długofalowych relacji handlowych z klientami biznesowymi oraz siecią dealerską.

  • Dobra znajomość aplikacji MS Office, w szczególności (Excel i Power Point).

  • Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (poziom B2).

  • Prawo jazdy kat. B.

 

Warunki zatrudnienia:

  • Premia roczna: Zwykle 2 dodatkowe pensje uzależnione od ogólnego wyniku sprzedaży i wyniku finansowego firmy,
  • Dodatkowe benefity: Pakiet prywatnej opieki medycznej w firmie EnelMed, karty MultiSport Benefit, możliwość nauki języka angielskiego na koszt firmy,
  • Forma zatrudnienia: Umowa o pracę,
  • Okres próbny: 1-sza umowa na 3-miesięczny okres próbny, następna na czas nieokreślony w przypadku pozytywnej weryfikacji kandydata.
 

 

wszystkie oferty