Strefainzyniera.pl


RYNEK PRACA ROZWÓJ

  • Analiza
  • Architektura
  • Badania i rozwój
  • Budownictwo i Geodezja
  • Energetyka i Gazownictwo
  • Geologia i Hydrologia
  • Informatyka/Administracja
  • Informatyka/Programowanie
  • Instalacja i Serwis
  • Internet / E-commerce
  • Inżynieria/Elektronika/Technologia
  • Kontrola jakości/BHP
  • Logistyka i transport
  • Motoryzacja
  • Nieruchomości/Budownictwo
  • Ochrona środowiska
  • Produkcja / Przemysł
  • Rolnictwo i Hodowla
  • Telekomunikacja

Specjalista HelpDesk

Polska, Piaseczno, mazowieckie
2017.11.09
G-Force Sp. z o.o.

 

Zadania:

  • Pomoc użytkownikom z różnych regionów świata (komunikacja w języku angielskim)
  • Dokumentacja zgłoszeń (otrzymywanych drogą telefoniczną, przez pocztę email oraz system zgłoszeń)
  • Kontrola poprawności działania komputerów, oprogramowania oraz sprzętu peryferyjnego
  • Wsparcie techniczne dla użytkowników (lokalnych i zdalnych) w zakresie: sprzętu i oprogramowania (Microsoft: Office 365, Windows 7/10, SfB &IE, Android, IOS oraz Windows Mobile)
  • Nadzór nad kopiami zapasowymi systemów

 

Wymagania:

  • Dobra znajomość języka angielskiego
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku
  • Doświadczenie w pracy z elektronicznym systemem zgłoszeń
  • Znajomość klienckich systemów operacyjnych Microsoft
  • Podstawowa znajomość Active Directory
  • Wykształcenie wyższe o kierunku technicznym (preferowane informatyczne)
  • Wysoce rozwinięte umiejętności interpersonalne i komunikacyjne

 

Klient oferuje:

  • Stabilne zatrudnienie w międzynarodowym przedsiębiorstwie
  • Umowę o pracę
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Dofinansowanie do pakietów sportowych

 

 

wszystkie oferty