Grupa kapitałowa Progres to ogólnopolski dostawca rozwiązań z zakresu pracy tymczasowej, rekrutacji stałych, szkoleń oraz doradztwa personalnego.
Znajdujemy się w pierwszej dziesiątce polskiego rynku Agencji Pracy Tymczasowej, jesteśmy współzałożycielami oraz członkami Stowarzyszenia Agencji Zatrudnienia. Na swoim koncie posiadamy ponad 800 kontraktów podpisanych na terenie całego kraju, dzięki 16 sprawnie funkcjonującym oddziałom.
POSZUKUJEMY OSÓB ZAINTERESOWANYCH PRACĄ NA STANOWISKU KIEROWNIKA UTRZYMANIA RUCHU
Obowiązki:
-
Nadzór nad pracownikami Działu Utrzymania Ruchu, planowanie grafików pracy,
-
Przegląd maszyn w zakresie bezpieczeństwa pracy, nadzór nad prawidłowa i bezpieczną eksploatacją urządzeń,
-
Planowanie oraz monitorowanie napraw profilaktycznych i prac konserwacyjnych,
-
Realizacja bieżących napraw, usuwanie usterek, prace konserwacyjne i naprawcze,
-
Dbałość o właściwy poziom techniczny wykonywanych remontów, konserwacji, przeglądów technicznych urządzeń oraz instalacji,
-
Rozwiązywanie problemów technicznych i optymalizacja produkcji dla poprawy jakości procesu - współpraca z działem produkcji i laboratorium,
-
Konsultowanie nowych rozwiązań, wdrażanie i realizacja nowych projektów i rozwiązań technologicznych,
-
Planowanie i realizacja zakupów części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych,
-
Nadzór nad dokumentacją urządzeń i budynku należących do firmy, nad planem przegladów oraz umowami serwisowymi,
-
Kontrola budżetu rocznego poprzez analizę i kontrolę comiesięcznych wydatków.
Wymagania:
-
Wykształcenie wyższe bądź techniczne,
-
Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku - rok,
-
Umiejętności przywódcze,
-
Umiejętność pracy zespołowej oraz samodzielnej,
-
Znajomość języka angielskiego - poziom dobry,
-
Znajomość technik rozwiązywania problemów, doskonalenia metod pracy, poszukiwanie elastycznych rozwiązań.