Oferty pracy dla inżynierów
  • StrefaInzyniera.pl (current)
  • Oferty pracy
  • Automatyka
    • Uprawnienia elektryczne SEP
    • Elektrotechnika
    • Elektronika
    • Automatyka
    • Robotyka
  • Przemysł
    • Przemysł
    • Obróbka metali
    • CAD
    • CATIA
    • Autodesk Inventor
  • IT
    • JAVA
    • C++
    • Sieci
  • Firmy
  • Dla firm
    • Rejestracja - profil firmy
    • Dodaj ofertę pracy - bezpłatnie
    • Publikacja artykułów
    • Kontakt
  • STREFA INŻYNIERA
  • Oferty pracy
  • Automatyka
    • Uprawnienia elektryczne SEP
    • Elektrotechnika
    • Elektroniki
    • Automatyki
    • Robotyka
  • Przemysł
    • Przemysł
    • Obróbka metali
    • CAD
    • CATIA
    • Autodesk Inventor
  • IT
    • JAVA
    • C++
    • Sieci
  • Firmy
  • Dla firm
    • Rejestracja - profil firmy
    • Dodaj ofertę pracy - bezpłatnie
    • Publikacja artykułów
    • Kontakt
  • Logowanie
  • Zaloguj się
Helpdesk IT - na czym polega?
Categories Helpdesk IT

Helpdesk IT - na czym polega?

Doskonałym rozwiązaniem dla przedsiębiorców, którzy chcą podjąć współpracę z doświadczonymi specjalistami IT bez konieczności zatrudniania ich na etat, jest skorzystanie z pomocy informatycznej firmy zewnętrznej. Pracownik helpdesk usunie wszelkie problemy techniczne, które mogą mieć wpływ na właściwe funkcjonowanie systemu IT i wydajność firmy. Przywróci również poprawne działanie urządzeń czy aplikacji. Na czym dokładnie polega helpdesk IT?

Czym jest helpdesk IT?

Angielskie słowo help oznacza pomoc, a więc już sama nazwa helpdesk sugeruje dział przedsiębiorstwa skupiony na udzielaniu pomocy klientowi. Do obowiązków specjalistów IT należy:

  • przyjmowanie zgłoszeń od klientów za pośrednictwem różnych narzędzi (np. komunikatory internetowe, infolinia, e-mail),
  • klasyfikowanie zgłoszeń,
  • jak najszybsze i skuteczne reagowanie na pojawiające się usterki,
  • szukanie optymalnych rozwiązań informatycznych,
  • rozwiązywanie wszelkich problemów technicznych, które mogą zakłócić działalność przedsiębiorstwa (w sposób zdalny bądź osobisty),
  • przekazanie zgłoszenia do odpowiednich specjalistów w przypadku skomplikowanych awarii,
  • tworzenie raportów dotyczących usterek i przeprowadzonych napraw.

Głównym założeniem usługi jest utrzymanie niezawodnej infrastruktury informatycznej w konkretnej firmie. Aby było to możliwe pracownicy helpdesk udzielają pomocy z zakresu sprzętu komputerowego i oprogramowania. Jednocześnie dbając o dobre relacje i satysfakcję klientów.

Usługi helpdesk IT w ofercie Lizard.pl

Pracownicy helpdesk po przyjęciu konkretnego zgłoszenia od klienta, diagnozują, a następnie rozwiązują dany problem. W razie potrzeby udzielają również informacji na temat systemu, aplikacji czy oprogramowania. Oprócz tego specjaliści Lizard zajmują się:

  • konfigurowaniem systemów operacyjnych,
  • zarządzaniem systemami IT,
  • instalowaniem oprogramowania,
  • planowaniem i projektowaniem infrastruktury informatycznej,
  • sprawdzaniem nowych ustawień i wdrożonych rozwiązań,
  • testowaniem usprawnień,
  • pomocą przy obsłudze sprzętu (komputerów, tabletów, telefonów komórkowych, serwerów UPS, kart sieciowych),
  • obsługiwaniem oprogramowania, poczty elektronicznej, aplikacji,
  • udzielaniem wsparcia w związku z użytkowanym sprzętem,
  • kontrolą zabezpieczeń sprzętu.

Dlaczego warto skorzystać z usługi helpdesk IT w Lizard?

Helpdesk IT w Lizard dotyczy następujących obszarów:

  • oprogramowanie (aktualizacje, poprawki),
  • aplikacje (pomoc w ich obsługiwaniu),
  • systemy operacyjne,
  • połączenia (ich konfiguracja),
  • VPN,
  • urządzenia informatyczne (w tym sprzęt mobilny).

Dzięki usłudze przedsiębiorstwa mogą funkcjonować wydajnie, skupiać się na realizacji najważniejszych celach i rozwoju. Dodatkowo firmy nie muszą tracić własnych zasobów w sytuacji wystąpienia awarii czy problemu technicznego, ponieważ naprawą usterek zajmują się pracownicy helpdesk.

Zalety skorzystania z fachowej pomocy specjalistów Lizard to:

  • szybkie zdiagnozowanie błędów informatycznych,
  • skuteczna naprawa awarii,
  • dostęp do wykwalifikowanych, doświadczonych pracowników IT, którzy zajmują się systemami operacyjnymi Mac, Windows i Linux, sieciami komputerowymi, sprzętem informatycznych itd.,
  • możliwość korzystania ze specjalistycznego oprogramowania w ramach outsourcingu,
  • elastyczne godziny pracy, zależne od preferencji klientów,
  • pakiety dopasowane do indywidualnych potrzeb.

Pracownicy Lizard świadczą usługi:

  • Zdalnie – na podstawie zgromadzonej dokumentacji, za pomocą specjalnego oprogramowania TeamViewer. Usługa może mieć charakter stałej lub jednorazowej pomocy. Helpdesk zdalny skierowany jest do firm zlokalizowanych na terenie całej Polski, Unii Europejskiej, a nawet świata.
  • Lokalnie – na miejscu u klienta, w dowolnym mieście na obszarze Polski. Helpdesk lokalny realizowany jest przez specjalistę IT w ustalonym czasie i terminie. Czynności podejmowane w ramach usługi mogą trwać od jednej godziny do całego dnia roboczego.

Helpdesk dedykowany jest szerokiemu gronu odbiorców. Mogą z niego skorzystać zarówno niewielkie, kilkuosobowe firmy, jak i duże przedsiębiorstwa z oddziałami w różnych miejscach w Polsce, Europie i na świecie.

Artykuł zewnętrzny

Zaloguj się aby dodać komentarz

Podobne artykuły

« Chcesz wypuścic swój produkt na rynek międzynarodowy? Skorzystaj z tłumaczenia technicznego!Robotyzacja procesów biznesowych - czym jest i jakie ma zalety? »

Podziel się ze znajomymi tym artykułem - udostępnij na FB lub wyślij e-maila korzystając z poniższych opcji:

AngielskiTechniczny.edu.pl
Oferty pracy dla inżynierów
Oferty pracy dla inżynierów

Key Account Manager/ Inżynier sprzedaży


Trójmiasto / Warszawa / Łódź / Lublin / Wrocław, mazowieckie
13 000 - 15 -000 PLN

Elektroautomatyk Utrzymania Ruchu

SPX Flow Inc.
Bydgoszcz, kujawsko-pomorskie

Elektroautomatyk Utrzymania Ruchu

SPX Flow Inc.
Bydgoszcz, kujawsko-pomorskie

Elektryk

Silverback Polska Sp. z o.o.
Szwecja, Skandynawia, dowolny Region

Monter wentylacji i izolacji

Silverback Polska Sp. z o.o.
Szwecja, Skandynawia, dowolny Region

Mechanik/Ślusarz

Workhouse4you Sp. z o.o.
Skawina, małopolskie
5600 - 6200 PLN

wszystkie oferty
PracaTechniczna.pl

Strefainzyniera.pl - rynek, praca, rozwój - wszystko co ważne dla inżynierów

  • Dla pracodawcy
  • Artykuły
  • Praca
  • Publikacje
  • Popularne stanowiska
  • Offer in English
  • Regulamin
  • Regulamin dla klientów
  • Polityka prywatności
  • Polityka cookies
  • Kontakt

© 2011 - 2021 NetPortal

Mapa strony Letnisko blisko