Specjalista HelpDesk


Lokalizacja(e):
Polska,Piaseczno,mazowieckie
Wynagrodzenie:
Pracodawca:G-Force Sp. z o.o.
Data ogłoszenia:2017.11.09

 

Zadania:

  • Pomoc użytkownikom z różnych regionów świata (komunikacja w języku angielskim)
  • Dokumentacja zgłoszeń (otrzymywanych drogą telefoniczną, przez pocztę email oraz system zgłoszeń)
  • Kontrola poprawności działania komputerów, oprogramowania oraz sprzętu peryferyjnego
  • Wsparcie techniczne dla użytkowników (lokalnych i zdalnych) w zakresie: sprzętu i oprogramowania (Microsoft: Office 365, Windows 7/10, SfB &IE, Android, IOS oraz Windows Mobile)
  • Nadzór nad kopiami zapasowymi systemów

 

Wymagania:

  • Dobra znajomość języka angielskiego
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku
  • Doświadczenie w pracy z elektronicznym systemem zgłoszeń
  • Znajomość klienckich systemów operacyjnych Microsoft
  • Podstawowa znajomość Active Directory
  • Wykształcenie wyższe o kierunku technicznym (preferowane informatyczne)
  • Wysoce rozwinięte umiejętności interpersonalne i komunikacyjne

 

Klient oferuje:

  • Stabilne zatrudnienie w międzynarodowym przedsiębiorstwie
  • Umowę o pracę
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Dofinansowanie do pakietów sportowych

 


Oferta pochodzi z serwisu GazetaPraca.pl

 

Podziel się ze znajomymi tą ofertą pracy - udostępnij na FB lub wyślij e-maila korzystając z poniższych opcji:

 

wszystkie oferty

 

 

 

 
 
 

Kalendarz wydarzeń

WSZYSTKIE WYDARZENIA